Hi Bloggers!!~.. Thanks for visiting my blog.. I hope you have a great day!!~.. xoxo, Effa CuRio

♥ Adorable Followers ♥

Tuesday, May 10, 2011

Day three : 10 things You Love!!~

Assalamualaikum wbt & Hye!!~

Hari nie hari ketiga untuk 10 things in 10 days!!~..
10 things i love!!~

1. aktiviti lasak
Sangat suka dengan aktiviti lasak.. 
 contoh : abseiling, camping, flying fox, water rafting, hiking, jungle trekking,  paintball.. semua nie aku dh penah buat dh.. best!!~.. xsabar nak buat bungee jumping pulak.. ngeeee!!~

2. music
music is my life.. aku boleh je xmenonton tv.. xde la bosan kan.. but kalo xde music rasa hidup ni kosong je.. hehehe.. suka sangat music.. mane taknye, arwah ayah pun musician kan.. hehehe.. =)


3. menulis
suka menulis.. bile zaman sekolah, suka sangat buat karangan.. sebab aku nie suka merapu & merepek.. so ade je la aku merapu dalam karangan kan.. cita-cita nak jadi penulis novel macam ahadiat akashah.. lagipun aku nie suka sastera.. puisi, sajak semua tu..

4. travel
disebabkan aku dh lima thn blaja dalam tourism industry, semestinya aku suka travel kan.. tapi xpenah la sampai oversea.. hope someday i'll travel all over the world especially to Australia.. nape Australia??.. rahsia!!~.. hehehe


5. comic & novel
disebabkan aku nie nak jadi penulis novel, mesti la aku suka baca novel kan.. terutama novel karya ahadiat akashah.. memang meletup la.. suka gak baca comic.. comel je...

6. watching movie & drama
suka movie yang seram & thriller.. 
Vampire's Diaries is my favourite..

7. photography
aku suka photography.. suka la amik gambar yang cantik.. teringin nak ade camera sendiri.. tengok background blog pun dh tau kan.. ngeee!!~

8. online
benda nie mmg xdpt dibendung dah.. hehehe.. kalo x blogging, mesti nak tweet.. facebook??.. ntah la.. xtau pe jadi kat facebook.. kalo online facebook pun just sekejap je.. hanya utk wish birthday org atau de benda penting nak post.. 

9. coke and fastfood
aku nie suka sangat minum coke sampai ade terbaca xelok minum coke but aku suka.. nak buat macam mane kan... hehehe.. okay.. memang fastfood fav aku especially mcd.. 


10. black, red, white, purple
Okay.. black, red and white dah macam gothic je kan.. mesti la.. mmg suka gothic jugak selain emo nie.. ahahaha.. black, red, white & purple is my favourite colour.. kalau kakak aku nak beli barang.. tanya pendapat warna.. mmg 4 nie je la pilihan hati.. lagi satu kalo keluar pun mesti pakai black eyeliner.. hehehe.. =))

xoxo,
:: Effa CuRio ::

0 comments: