Hi Bloggers!!~.. Thanks for visiting my blog.. I hope you have a great day!!~.. xoxo, Effa CuRio

♥ Adorable Followers ♥

Monday, June 13, 2011

I Hate You, Mr. M!!~

Assalamualaikum wbt & Hye!!~

Dah dua hari aku bengang dengan Mr. M..
Sampai hati die buat aku macam nie...
Hampir 8 tahun aku setia dengan die..
senang-senang je die buang aku macam tu.. 
dan die langsung xrasa bersalah denganku.. =(

Dear Mr. M
ramai kawanku yang mengutuk kau..
tapi aku tetap bangga dengan kau..
kerna bagi aku kau yang terhebat..
dan aku tetap pertahankan kau..
walau kau telah dicaci dan dimaki hamun oleh temanku..
Aku tetap setia dengan kau..
bagi aku.. tanpa kau aku hilang arah..
tak tau ke mana hala tujuku..

dan kini...
aku rasa kesetiaan aku disia-siakan..
kau menyakitiku..
aku benci kau..
I Really Hate you, Mr. M
@
Mr. Maxis!!


:: Korang tau x dah dua hari maxis tolak kdt aku tanpa aku guna.. bile aku check.. teeetttttttt.. kosong kdt aku.. memang SIAL!!~.. opps.. terlebih EMO.. dah la tolak kdt aku banyak plak tu.. lepas tu ganti kdt aku bpe sen je dari bpe rggt die dh amik.. DAMN.. =(  ::

xoxo,
:: Effa CuRio ::

12 comments:

| Princess Diary | said...

sme laa ngn scha.. tu yg scha mls nk topup tuu :)

k e y r i said...

maxis die suke potong ea? patot ar rase cam cpt je jedit habis. sedangkan jarang sgt gune =.=

Effa CuRio said...

@| Princess Diary | : kan scha.. geram la.. kalo xde kdt susah plak kalo emergency.. tapi lebih baik xde kdt kan.. hehehehe.. =)

Effa CuRio said...

@k e y r i : baru je perasan ni.. mesti keyri pun baru perasan kdt cepat je abis kn.. =)

Abang Stalker said...

pki la celcom..*connecting people* ;) owh,klu nk lg jimat n kaki gayut,pki la digi easy.Its easy like 123,ABC. :)

Effa CuRio said...

@Abang Stalker : kakak pun suruh tukar celcom tapi syg la num nie.. dh lama guna.. digi okay ke??.. hehehe.. =)

WaNi^^ said...

eh , sme la naseb kite , maxis potong wany nye topup bnyk tau , dri rm30 dh jdi rm 27 , pastu skrng ni tngok2 dh tinggl RM 2.00 , tskk , wani ta gne p0wn :(

Effa CuRio said...

@WaNi^^ : kan wany kan.. jom kita bom maxis.. =)

alif haris said...

haha tumbuk jew mr. M tu :D

Effa CuRio said...

@alif haris : xnk la tumbuk, nak bom je.. hehehe.. =)

Mr.Kay said...

Mr.M ni memang nak kena pukul btul la....nama i Mr.MK nasib baik bukan Mr.M = Mr.Malu2...

Effa CuRio said...

@Mr.Kay : jom kita pukul Mr.M tu.. hehehe.. =)