Hi Bloggers!!~.. Thanks for visiting my blog.. I hope you have a great day!!~.. xoxo, Effa CuRio

♥ Adorable Followers ♥

Sunday, June 5, 2011

Eh siapa Mira Edora tu?

Assalamualaikum wbt & Hye!!~

Bulan lepas, aku barcuti di Hawaii.. Sedang aku berjalan di tepi pantai, aku terserempak dengan pasangan yang sedang hangat bercinta, Justin Bieber & Selena Gomez.. Mereka turut bercuti di situ.. Mereka nie sweet skali.. Bulan April yang lalu, aku hanya  dapat tengok konsert Justin Bieber di Malaysia.. xsangka kali ni  aku dapat berjumpa dengan Justin Bieber & Selena Gomez serta amik gmbr skali dgn diorang tu.. Kitorang siap berbual lagi.. rancak je perbualan kitorang masa tu sampai tak ingat masa berlalu dengan begitu pantas.. nasib la Justin Bieber ni x sombong.. jadi aku sempat la bertanyakan perihal die xsuka Malaysia tu.. Die explain bahawasanya itu cuma salah faham je.. die bukan xsuka Malaysia cuma x brape suka dengan paparazi yang amik pic die & selena senyap2.. sedang kitorang rancak berbual, tetiba aku nampak ombak yang begitu besar ingin menghempas pantai.. cheewah.. ape lagi, aku, JB & SG pun lari la lintang pukang mintak tolong dan ramai yang jerit TSUNAMI.. aku takut skali masa tu dan.................. 
gedebuk!!~.. aku jatuh katil.. Mira terjaga lalu menghampiriku untuk memberi bantuan.. tapi... aku boleh plak menjerit tgk muka die.. cam mane plak aku tak terkejut, tetiba ade artis sebelah aku.. Muka Mira nie macam Eira Syazira.. betul, aku tak tipu.. nasib baik la yang pasal TSUNAMI tu hanya mimpi... aku tersenyum malu.. Aku bangun dan tengok sekeliling.. yang ade cuma aku & Mira Edora sahaja dalam bilik itu.. 

Siapa Mira Edora tu??.. siapa lagi kalau bukan ex roommate aku kat Kolej Mawar, UiTM Shah Alam.. (dlm khayalan je).. hehehe.. =)


click banner to join..
dateline : 30th June 2011

:: Thanks Mira sebab invite join contest nie ::

xoxo,
:: Effa CuRio ::

10 comments:

Cik Mira said...

oh maiii gaddd. mira pon kolej mawar gak dlu time kat shah alam. hahaha :D jiran seblah bilik ka?
:P


thanks join babe!

Effa CuRio said...

@Cik Mira : ye ke??.. xsangka.. mgkn la kot jiran.. ahahaha!!~..

most welcome.. =)

Inspirationalefeks said...

ohh stdy kat uitm .. hehe

Effa CuRio said...

@Inspirationalefeks : yup.. kitorang alumni uitm.. =)

| princess SchaBieber | said...

waaa citer yg bezz! hehee.. jum bca entry scha plak.. :)

merahitujambu said...

good luck

kiwi said...

aha.. siap jumpa justin bieber ngan selena gomez lagi. kreatif! :)

Effa CuRio said...

@| princess SchaBieber | : thanks scha.. akan dibaca entry scha.. tunggu!!~.. =)

Effa CuRio said...

@merahitujambu : thanks.. =)

Effa CuRio said...

@kiwi: hehehe.. thanks kiwi.. =)