Hi Bloggers!!~.. Thanks for visiting my blog.. I hope you have a great day!!~.. xoxo, Effa CuRio

♥ Adorable Followers ♥

Monday, July 25, 2011

Nervous!!~

Assalamualaikum wbt & Hye!!~


Hari khamis yang lalu.. ade la orang ni call.. aku nie jenis yang tak suka angkat phone if num yang aku tak kenal especially handphone num.. nasib baik die guna num office.. so aku pun angkat la.. orang tu pun berkata :

Hello cik Effa.. Saya N dari travel agency. Saya dapat num cik Effa dari Puan M.. 

Aku terdiam.. Puan M merupakan KP(Ketua Program) aku tu.. so aku pun jawab okay.. speechless masa tu.. then die ckp lagi

Cik Effa xkerja lagi kan?.. Company saya ade kerja kosong.. Boleh tak cik Effa datang interview hari selasa (26/07/2011) pukul 11.30 pagi..

Aku masih speechless lagi.. aku just jawab okay but aku tanya company die nama ape & kat mana.. Die pun jawab..

AR Travel & Tours.. dekat Ampang Park and bla bla bla bla bla.. panjang lebar die bagitahu tempat tu kat mana tapi sepatah pun aku tahu.. sebab aku bukan familiar tempat tu.. hehehehe.. lepas tu die siap cakap..

Anything, just call me.. siap bagi num handphone die lagi..

Aku pun okay la..

Abis je phone coversation tu, aku terus google tempat tu and cari website.. Website yang agak menarik.. Siap study website die lagi..  So, aku agak nervous la nak pergi interview ni esok.. Hopefully semuanya berjalan lancar.. Wish me luck okay.. =)

 Siapa ade twitter??.. jom la follow.. i'll follow u back!!~


xoxo,
:: Effa CuRio ::

11 comments:

Mr.Superman said...

gud luck eyfa.. :) semoga semuanya berjalan lancar.Amin..sblm tu pastikn prg berteman k.sbb eyfa rs curious kn?

sory..abg on9 gn hp je.abg ada hal ckit.rabu abg kembali.take care. ;)

Mr.Superman said...

sory effa..typo.. :) bkn eyfa,but effa.

eB said...

gd luck ;p

::NureeN:: said...

gd luck dear.. rasa mcm dekat ngan umah adik & kakak.. kat area ampang gak..

;)

Effa CuRio said...

@Abang Stalker : Thanks.. tapi dh pegi sorang2 dah.. xde teman pun.. hehehe.. =)

Effa CuRio said...

@Abang Stalker : Thanks.. tapi dh pegi sorang2 dah.. xde teman pun.. hehehe.. =)

Effa CuRio said...

@eB ezrin : Thank you.. =)

Effa CuRio said...

@::NureeN:: : Thank you dear.. oh ye ke.. hehehe.. =)

dylalola said...

i follow tweter anda ;) <3 hehe

Mr.Superman said...

eyfa..where r u?sonyap yo..:( abg jrg bkk twitter la syg.klu abg bkk nti abg tweet kamu ye. :)

Mr.Superman said...

muncul pun..:) yg penting eyfa ada dlm bloglist adik2 stalker. ;)