Hi Bloggers!!~.. Thanks for visiting my blog.. I hope you have a great day!!~.. xoxo, Effa CuRio

♥ Adorable Followers ♥

Tuesday, August 24, 2010

~Itu Aku~

Aku nie hanyalah manusia biasa..
Seorang yang suka berangan... Bagi aku mungkin angan2 itu kekadang bley menjadi impian...
dan impian itu bley jadi kenyataan kalo berusaha dengan gigih...


Aku suka music... Music is my life...
Aku teringin mahu blaja main drum.. sebab drum tue mcm best je...
dapat ketuk2 n dpt meluahkan perasaan bile main drum...
Bak kata orang 'mana tumpahnye kuah kalo x ke nasi'..
Arwah ayah aku pemain music... sebab tue la aku pun bercita2 nak main drum.. tapi kalo mama tau mampus la aku... die sangat xsuka anak2 die main music..hehehehehe

PICTURE HAS BEEN REMOVED


Aku nie kekadang agak sensitif dan kekadang agak emo... ramai yang suka ckp aku nie emo..emokah aku??.. aku rasa biasa je...hahahahahahahaha...biasa la kan manusia.. kekadang mood die berbeza2...huhuhuhu... Aku kekadang tue rasa mcm putus asa...putus asa ngan hidup ini...rasa mcm tiada hala tuju je... ape dah jadi ngan aku??.. aku sendiri pun xtau...Aku kena bangkit semula...Nasib baiklah aku de ramai kwn2 dan family yg slalu bg sokongan kat aku... kalau x, dah lama ku pegi pluto dan xblk kat bumi dah...

Aku nie bercita-cita nk jadi penulis...actually penulis novel macam Ahadiat Akashah...
tapi aku amik kos tourism... xde kena mengena kan...
tapi xpe la... nanti aku bley jadi penulis jugak kan... penulis pasal travel...
hehehehehehehe...


Aku sangat xphm dengan cinta... ada apa dengan cinta ye??...
orang kata cinta itu indah... indahkah??..
kalau indah kenapa ade kes putus tunang la... kahwin cerai la...
aku sendiri tak pasti... sebab bagi aku cinta itu hanya kata2 sahaja dan kekadang bley wat kita tertipu dengan kata2 cinta... Mungkin cinta itu akan jadi indah kalo kita jumpa org yang betul2 mencintai kita.. tapi macam mana nak tau org itu betul cinta kita??..
huhuhuhuhuhuhu... ade x lelaki mcm kasyah yang dlm cite Lagenda Budak Setan???...
kalo ade alangkah bestnya...


Aku sangat suka baca novel... dan juga baca komik...
kawan aku ckp baca komik tue xmatang... ye ke??..
die ingat aku baca komik sinchan ke ape???..hehehehe
baca komik tue best lor...klakar...kat rumah byk komik...
novel kurang la sebab slalu pinjam je... novel kan mahal...
komik la murah sikit...


ade orang cakap aku nie garang... garangkah aku??..
aku rasa xpun.. mgkn kekadang orang yang bercakap ngan aku merasakan diri die dimarahi...
padahal mmg mcm tue la gaya aku cakap.. agak kasar kan...
aku xgarang pun... aku ok je... hehehehe


Aku nie suka berkawan... xkisah la ngan sape2 je...
asalkan bley masuk...jalan je..hehehe...
tidak kisahlah ape yang orang ckp psl aku...
aku tetap aku...aku tau sape diri aku...
itulah aku... ;)



2 comments:

mamaaerish@eb said...

ye... kamu mmg slalu emo... hik3...

ya ampunnnnn... ;p

Effa CuRio said...

emo dan aku xdpt dipisahkan...
hahahaha