Hi Bloggers!!~.. Thanks for visiting my blog.. I hope you have a great day!!~.. xoxo, Effa CuRio

♥ Adorable Followers ♥

Wednesday, April 13, 2011

Sambung master kat UBM.. =))

Assalamualaikum wbt & hye!!~

Hari nie aku happy sebab aku dapat peluang melanjutkan pelajaran di UBM.. Setelah penat lelah mendapatkan diploma dan degree di UiTM dalam jurusan pengurusan pelancongan, kini aku dapat sambung Master pula.. hehehe.. best sangat dapat peluang mendaftarkan diri di UBM.. korang tau ke UBM tue ape??.. Universiti Blogger Malaysia.. jom ramai-ramai daftar di universiti terbaru di Malaysia...


 Semua pelajar-pelajar baru haruslah menjalani minggu orientasi dari pihak UBM nie untuk sesi suai kenal dengan pelajar-pelajar lain.. dan minggu orientasi nie bakal tamat pada 15 april 2011 pukul 12am.. So, untuk itu, maklumat-maklumat berikut perlulah diisi.. Jom tengok maklumat-maklumat pelajar baru sepertiku..

Nama : Effa Mustafa Bakri
Nama blog : My World & My Life
Sejak bila mula berblog : Akhir tahun 2oo9 tapi aktif blogging pertengahan tahun lepas..
Pandangan anda mengenai dunia blog darsawarsa kini :
Dunia blog darsawarsa kini sememangnya sangat popular kerana ianya boleh menambahkan pendapatan buat blogger seperti Nuffnag.. Dunia blog juga merupakan satu platform untuk menunjukkan bakat-bakat penulisan blogger dengan memberi info yang berguna kepada blogger yang lain.. (skema betul ayat).. hehehe.. Dengan adanya dunia blog, aku tidak lagi bosan dan boleh mendapat lebih banyak kenalan baru dari seluruh dunia serta dapat mengetahui isu semasa dengan begitu cepat.. yeay!!~.. oh ya.. tak lupa juga dengan adanya pelbagai contest untuk dimenangi yang dianjurkan para blogger, kini ramai lagi yang ingin memasuki dunia blog kan??.. kan??.. kan??..
Pandangan anda mengenai IPTM pertama ini :
IPTM atau Institut Pengajian Tinggi Maya yang pertama ini merupakan satu idea yang sangat cool.. setinggi tinggi tahniah diucapkan kepada pengasas UBM ni... semua golongan tak kira peringat umur boleh mendaftar di UBM ni.. cool kan??.. Dengan wujudnya IPTM nie ianya boleh merapatkan lagi hubungan sesama blogger dengan memberi dan bertukar idea-idea dalam assignment yang akan datang.. 

So, korang tunggu ape lagi, jom daftar cepat kat UBM.. =))

xoxo,
:: Effa CuRio::

8 comments:

iQa~ said...

penat nk sambung blaja lg...hahah~

Effa CuRio said...

iQa: jom la daftar.. best UBM nie.. =)

Effa CuRio said...

manja: salam berkenalan.. =)

Nizam said...

datang kenal member UBM... hehehe

PinqyFatin said...

kite mahasiswi ubm gak..
haihaihai~

PinqyFatin said...

kite mahasiswi ubm gak..
haihaihai~

Effa CuRio said...

nizam: thanks ya.. =)

Effa CuRio said...

pinqy taraturuu: salam kenal.. hye.. =)