Hi Bloggers!!~.. Thanks for visiting my blog.. I hope you have a great day!!~.. xoxo, Effa CuRio

♥ Adorable Followers ♥

Friday, January 14, 2011

Happy For you!!~

Assalamualaikum wbt!!~

Hampir 6 thn lalu aku masuk PLKN Kem Gopeng, Perak.. Sangat best di sana.. banyak pengalaman yang aku dapat.. aku juga dapat ramai kawan.. bukan setakat kawan sahaja, kami semua ibarat adik beradik dan mcm keluarga sendiri.. al maklum la jauh dari family la katakan.. =) .. jadi kami sangat akrab.. dan pada ketika itu, aku dimasukkan dalam kompeni delta dan tinggal dalam dorm delta 2.. jadi ade la geng tersendiri yang  terdiri dari aku, amy, ekin, nurul, nik.. mereka sangat baik.. rindu pada mereka ini.. TAPI...  itu semua dulu la..

Sekarang nie semua dah bawa haluan masing-masing.. dan dah lost contact pun.. sedih sangat-sangat.. aku cuma dapat contact amy sahaja.. die nie asal dari kelantan.. happy juga la sebab dapat juga contact dengan salah seorang dari geng kami tu.. tapi sejak amy dah berkahwin ni, aku jarang sms dan call die.. dan suatu hari aku call utk bertanya khabar tapi rupa-rupanya die sudah tukar num lain.. sungguh ku xsangka die tidak maklum num baru die.. tapi aku xkisah la kerna aku tau die sudah ade life lain sekarang bersama family baru.. =)

dan tiba-tiba ketika lagi aku sedang mengelamun  dan sibuk blogging, aku dapat satu sms.. aku xpercaya.. sungguh xpercaya..yang anta sms itu, rupa-rupanya amy.. sudah sekian lama kami lost contact dan kini die kembali bertanya khabar.. wah.. terima kasih amy kerna masih ingat sama aku.. tapi kali ini die bukan sahaja bertanya khabar tapi mengirimkan berita gembira.. tahniah diucapkan pada die dan suami.. die sudah selamat melahirkan baby boy 6hb yang lalu.. dan sekarang baru ku faham selama ini ke mane die menghilang.. sarat mengandung rupanya.. hehehe..

I'm happy for u my dear friend, amy!!~.. luv ya!!~
xoxo,
:: Effa CuRio ::

2 comments:

ANIS HJ SUKARTI said...

wah! hebat!! sya pun dh loss cntct ngan member plkn.. ntah apa yg dorg buat skarang.. hehehe

Effa CuRio said...

hehehe.. kitorang still dpt contact lagi sebab buat group kat facebook utk badge kitorang je la.. dpt la jumpa ramai gak kwn2 lama.. hehehe.. =)